Aktuelt

Sommer, sommer – hvilken sommer!

Med et fingerknips blev vinter og forår til sommer. Den ene vejrrekord efter den anden er blevet slået, og nu har vi VM i fodbold, så mon ikke ”varmen” fortsætter i den kommende tid? Vi lancerer i nær fremtid en ny skadesanmeldelses-side her, som gør skadesanmeldelsen nemmere og enklere for dig som har værksted – vi håber du synes om den! Vi har åbent som sædvanligt hele sommeren, alle hverdage fra 07.30-17.00. Varmt velkommen!

Vi vil gerne gøre opmærksom på, at der i løbet af ferietiden kan opleves at være længere ventetid på svar fra kundeservice og skadeafdelingen. Vi håber på forståelse herfor og vi gør vort bedste for at sikre en effektiv sagsbehandling. Vi takker for forståelse og ønsker en rigtig god sommer.

Skadesanmeldelsen punkt for punkt


En pludselig og uforudset skade er opstået på køretøjet.

Køretøjets ejer læser omfanget og betingelserne i certifikatet, for at konstatere, om skaden/fejlen er omfattet af den pågældende garantiforsikring.

  

Køretøjsejeren kontakter AutoConcept for valg af værksted.
AutoConcept arbejder sammen med en stor del af de landsdækkende værkstedskæder, der i forvejen kender til vores produkter.

Køretøjsejeren bestiller fejlsøgning.

Informér værkstedet om hvilket forsikringsniveau køretøjet befinder sig på – kontakt gerne AutoConcept.

 
Omkostninger til fejlsøgning erstattes kun når skaden er godkendt.

Værkstedet kan efter udført fejlsøgning, kontrollere om fejlen er omfattet af forsikringen her.

Er fejlen dækket af forsikringen, udfylder værkstedet en opgørelse over omkostningen til reparationen her på siden. 

Vedhæft gerne en specificeret opgørelse indeholdende fejlkoder, billeder og kopi af servicebog, som bidrager til en smidig skadesbehandling. I omkostningsforslaget skal indgå tidsforbrug per moment, reservedelspriser samt forbrugsmaterialer.


En skadetekniker takserer skaden hurtigt og objektivt.

Heri indgår kontrol af gældende forsikringsniveau, samt data på køretøjet og skadesopgørelsen. Ved behov udbeder skadestaksatoren sig om yderligere data.

Skadesvaret mailes direkte tilbage til værkstedet.
Ved spørgsmål eller uklarheder, kan skadestaksatoren kontaktes direkte.
.
Reparationen udføres af værkstedet.

I skadesvaret fremgår erstatningsbeløb, samt faktureringsoplysninger.

Ejeren får udleveret sit køretøj.

Og kan trygt køre videre. AutoConcept ønsker en fortsat behagelig rejse.

Uenig i afgørelsen?  
Kan man ikke acceptere skadesvaret, er det muligt at bede om en omprøvning. Send en forespørgsel med registreringsnummer på køretøjet, kontaktoplysninger og en kort beskrivelse af hvad man er uenig i til skade@autoconcept.dk

Skadesanmeldelse og rep. tilbud

OBS! Skadesanmeldelse udfyldes af værkstedet.

Kontaktoplysninger på bilejeren

Kontaktoplysninger for værkstedet

(Tilladte filtyper: doc, docx, xls,xlsx, ppt, pptx, jpeg, tiff, gif, bmp, png, jpg, pdf)

Beskrivelse af reparation (omkostninger skal angives uden moms)

Vigtigt! Brug punktum til at skrive f.eks arbejdstimer 1.5 timer eller omkostninger reservedele 273.50 kr. Omkostningerne angives altid ex.moms.

Arbejdsbeskrivelse * Rep.tid timer * Arbejdsomkost (total) * Reservedele (tot. omkost.) * Forbrugsmaterialer (tot. omkost.) *

Opsummering

Sum af arbejdet Sum af reservedele
Sum af materialer Betales
2018-08-17
Jeg er indforstået med, at personoplysninger er nødvendige for at registrere en skadesanmeldelse.