Ved opstået skade

For information om garantien/forsikringsdækningen, se garanticertifikatet ok vilkår for dækning og generelle betingelser. Husk at medbringe dit garanticertifikatet og vilkår til værkstedet i forbindelse med fejlsøgning og diagnose.

Skadesanmeldelsen
udfyldes af dit værksted her. Efter at vi har modtaget anmeldelsen, laver vi en hurtig, objektiv og kompetent vurdering af skaden. Svaret indsendes på e-mail til dit værksted, der ved godkendelse kan gå i gang med at udføre reparationen. Værkstedet skal være godkendt, men behøver ikke at være en autoriseret mærkes værksted.


Kontakt din forhandler eller AutoConcept for hjælp med henvisning til verksted.

 

BEMÆRK! Reparationer der udføres før AutoConcept’s skriftlige godkendelse af skaden, er udelukkende for bilejerens egen regning.

 

 

Originalen siden 1999

Vi hjælper dig også i udlandet

Hvis uheldet skulle være ude, når du er på ferie i EU, EØS og Schweiz, skal du tage bilen til det nærmeste mærkesværksted. Før reparationen begynder, skal du sammen med værkstedet først kontakte AutoConcept for at vurdere skaden og efterfølgende lave en skadesanmeldelse her på vores hjemmeside.

Ved godkendt skade og udført reparation, afregner du selv med værkstedet og vi overfører straks beløbet til din bankkonto mod fremvisning af betalt værkstedsfaktura.

BEMÆRK! Reparationer der udføres før AutoConcept’s skriftlige godkendelse af skaden, er udelukkende for bilejerens egen regning.

 

Aktuelle nyheder

Vi vækster
Vi har nu ansat yderligere skadesteknikere for at opfylde behovene for hurtig og kompetent taksering, så vi altid kan yde den bedste service når skaden opstår.

Timepriser og tidsforbrug i forbindelse med skade
I henhold til forskrifterne fra Lloyd’s of London, afregner AutoConcept værkstedet til værkstedets gældende officielle timepris, samt tidsforbrug til reparation efter Auto Data’s internationale retningslinjer.