Skip to main content

Hvis vi er uenige

Hvis vi er uenige

Vores mål er, at du som kunde er tilfreds, men der kan opstå misforståelser og uklarheder i forbindelse med en reklamation.
Hvis du har kommentarer og ikke er tilfreds med vores vurdering af din sag, anbefaler vi, at du først logger ind på "min side". Der finder du vores produktvilkår og hvilke komponenter, der er dækket. Vores kundesupport hjælper dig gerne med at besvare eventuelle spørgsmål vedrørende dine produkter.

Kontaktoplysninger til kundesupport
 

Kontakt din skadebehandler

Hvis du efter at have læst dine produktvilkår og -betingelser er uenig i vores vurdering af din sag, bør du kontakte den skadesansvarlige, der har håndteret din sag og dermed har flest oplysninger. Nogle gange kan det være nyttigt at have en samtale for at afklare uklarheder.

Kontaktoplysninger til vores skadeafdeling

 

Kontakt klageansvarlige

Du kan få din sag gennemgået af vores klageansvarlige i op til 3 måneder efter, at du har modtaget svaret på din klage. Du kontakter klageansvarlige, hvis du ikke kan nå til enighed med din sagsbehandler. 

Kontakt klageansvarlige
 

Andre instanser, du kan kontakte

Her kan du læse om dine rettigheder og få råd og vejledning som forbruger:

Forbrugerombudsmanden
 
Har du en forsikring (gælder ikke for garantier) kan Ankernævnet for forsikring give råd og hjælp