Vi forstår, at en skade på køretøjet kan være stressende. Derfor vil vi gøre processen så enkel som muligt for dig.
På denne side finder du al den information, du har brug for i forbindelse med anmeldelse af skaden.
Vælg nedenfor, om du anmelder skaden som køretøjsejer eller som værksted.
Det er vigtigt, at du anmelder skaden til os,
inden du afleverer køretøjet på et værksted.
Ønsker du at anmelde en skade som værksted?
Klik her for at komme til skadeformularen.
Vores garantier og forsikringer gælder også i udlandet, hvis du er på ferie inden for EU, EØS, Storbritannien og Schweiz (maks. 90 dage). Hvis der opstår en skade i udlandet, skal du tage bilen til nærmeste autoriserede værksted for fejlsøgning.
Hvis værkstedet ikke kan fakturere os for en godkendt skade, skal du selv betale for reparationen. Send derefter kvitteringen for skaden samt dit kontonummer til os, så udbetaler vi erstatningen direkte til din konto.