Vi skal have information om skaden, før reparationen påbegyndes. Reparationer, der påbegyndes, før skaden er godkendt skriftligt, erstattes ikke. For at forkorte sagsbehandlingstiden har vi brug for så mange oplysninger om skaden som muligt i skadesanmeldelsen.
Nedenfor finder du trin-for-trin information om, hvordan du anmelder en skade, og hvad der er vigtigt at være opmærksom på.
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du er i tvivl om noget.
Du kan hurtigt få den information ved at indtaste bilens registreringsnummer i formularen. Hvis bilen har en gyldig garanti, får du vist betingelserne og kan nemt se, om skaden er dækket eller ej.
Klik på "registrer skade" nedenfor for at udfylde skadeformularen. Skadeformularen åbnes derefter på en ny side.
Når skaden er færdigbehandlet, sendes en skadesvar fra vores skadetekniker. Først når du modtager en skriftlig godkendelse fra os, kan du påbegynde reparationen.
Når skaden er godkendt af os, kan du påbegynde reparationen. Du fakturerer AutoConcept i henhold til instruktionerne.
En detaljeret beskrivelse af, hvordan skaden påvirker komponentens funktion.
Årsagen til skaden.
Reservedelsnumre, priser og arbejdstid i henhold til fabrik / autodata.
Væsentlige beviser for skaden, for eksempel billeder, video eller fejlkodeprotokoller.
Vi er forsikringsformidlere godkendt af den svenske Finansinspektion. Vi følger de love og regler, der gælder for formidling af forsikringer.
Vores 25 års erfaring inden for bilforsikring og skadebehandling samt muligheden for at skræddersy forsikringer hos globale forsikringsselskaber og stærke samarbejdspartnere gør os til et af markedets bedste alternativer.
Vores garantier og forsikringer er udviklet, så det altid er køretøjsejerens tryghed, der er i fokus.