Skip to main content

Sådan håndterer dit værksted en skade

På denne side finder du information om, hvordan man anmelder en skade på et køretøj med en AutoConcept-garanti eller forsikring. Vores mål er altid at give hurtig tilbagemelding.


Vi skal have information om skaden, før reparationen påbegyndes. Reparationer, der påbegyndes, før skaden er godkendt skriftligt, erstattes ikke. For at forkorte sagsbehandlingstiden har vi brug for så mange oplysninger om skaden som muligt i skadesanmeldelsen.

Nedenfor finder du trin-for-trin information om, hvordan du anmelder en skade, og hvad der er vigtigt at være opmærksom på.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du er i tvivl om noget.

Telefon: 89 88 22 71 (Hverdage 08.00–17.00)
E-mail: info@autoconcept.dk

Skadesprocessen
trin for trin

1. Køretøjsejeren anmoder om fejlsøgning

Køretøjsejer anmoder om fejlsøgning. Omkostninger til fejlsøgning og reparation dækkes kun af os ved en godkendt skade.

2. Undersøg om der findes AutoConcept-garanti

Du kan hurtigt få den information ved at indtaste bilens registreringsnummer i formularen. Hvis bilen har en gyldig garanti, får du vist betingelserne og kan nemt se, om skaden er dækket eller ej.

3. Udfyld skadeformularen

Klik på "registrer skade" nedenfor for at udfylde skadeformularen. Skadeformularen åbnes derefter på en ny side.

 

4. Indsend skadeformularen

Når skaden er færdigbehandlet, sendes en skadesvar fra vores skadetekniker. Først når du modtager en skriftlig godkendelse fra os, kan du påbegynde reparationen.

5. Ved godkendt skade

Når skaden er godkendt af os, kan du påbegynde reparationen. Du fakturerer AutoConcept i henhold til instruktionerne.

Vigtigt når du indsender skadeformularen

Nedenfor er de vigtigste punkter, vi har brug for, før vi kan godkende en skade:

  • En detaljeret beskrivelse af, hvordan skaden påvirker komponentens funktion.

  • Årsagen til skaden.

  • Reservedelsnumre, priser og arbejdstid i henhold til fabrik / autodata.

  • Væsentlige beviser for skaden, for eksempel billeder, video eller fejlkodeprotokoller.

Car brakedown
kvinna tar emot en bilnyckel

Vigtigt at vide, når du skal fakturere

  • Angiv fakturaadressen på fakturaen i henhold til skadesvaret. Bemærk venligst, at bilforhandlerens navn skal anføres ved en garantisag.
  • AutoConcept skal stå som fakturamodtager.
  • Eventuelle omkostninger, som ikke er godkendt af os, dækkes ikke.
  • Det fakturerede beløb må ikke overstige det godkendte beløb.

Vi er det trygge valg

Vi er forsikringsformidlere godkendt af den svenske Finansinspektion. Vi følger de love og regler, der gælder for formidling af forsikringer.

Vores 25 års erfaring inden for bilforsikring og skadebehandling samt muligheden for at skræddersy forsikringer hos globale forsikringsselskaber og stærke samarbejdspartnere gør os til et af markedets bedste alternativer.

Vores garantier og forsikringer er udviklet, så det altid er køretøjsejerens tryghed, der er i fokus.

 

Road nordic landscape