Før du afleverer dit køretøj på værksted, skal du kontakte os og anmelde din skade.
Vi bestræber os altid på at give dig den bedst mulige service. Vores erfarne skadeteknikere er her for at hjælpe dig, indtil din skade er udbedret. Vores mål er at håndtere skaden på dit køretøj hurtigt og effektivt, så du kan fortsætte din hverdag uden unødvendige afbrydelser.
Du kan vælge at ringe til os eller udfylde formularen nederst på siden, når du skal anmelde din skade.
Husk altid at afvente besked fra os, før du afleverer køretøjet til et værksted.
Hvis du har Lejebilforsikring Rental Car og ønsker at ansøge om erstatning, klik her for at registrere skaden.
Før du afleverer dit køretøj på værksted, skal du kontakte os og anmelde din skade.
Kontakt, book tid, og aflever din bil til fejlfinding på det værksted, vi har henvist dig til.
Når værkstedet har identificeret skaden og dens årsag, sender de en skadesanmeldelse til AutoConcept. Værkstedet udfylder skadesanmeldelsen via formularen på vores hjemmeside til vurdering. Reparationen kan påbegyndes, så snart skaden er godkendt.
Når skadesanmeldelsen er godkendt, kan reparationen af dit køretøj påbegyndes. Udgiften til fejlfinding hos værkstedet dækkes selvfølgelig også, forudsat at reparationsomkostningerne er dækket af din garanti. Værkstedet giver dig besked, når arbejdet er færdigt!
Vores garantier og forsikringer gælder for pludselige og uforudsete skader, som er dækket af garantien eller forsikringen. Omkostninger til fejlfinding og reparation dækkes naturligvis også ved en godkendt skade.
Garantien eller forsikringen dækker pludselige og uforudsete skader på de elektriske og mekaniske komponenter, der er angivet i certifikatet.
Et køretøj kan nogle gange have mangler, som ikke betragtes som skader – f.eks. mislyde, øget olieforbrug m.m. Dette er normalt og anses ikke som en skade i henhold til vilkårne. Behov for rengøring, smøring, almindeligt slid eller justering regnes heller ikke som en skade.
Medmindre andet er angivet i certifikatet, dækkes ikke karrosseri, interiør, lak, glas, katalysator, filtre, pærer, batterier, underholdnings-, navigations- eller kommunikationssystemer. Den dækker heller ikke programmering, softwareopdateringer, lækager, ledningsnet, slanger, kabler, rør, remme, almindeligt slid eller dele, der indgår i regelmæssig service og vedligeholdelse.
Nogle af vores garantier og forsikringer kan dog dække visse af disse komponenter – se dit certifikat for detaljer.
Garantien eller forsikringen dækker heller ikke meromkostninger i forbindelse med reparation, såsom lejebil, taxa, hotel eller lignende. Til sådanne meromkostninger findes der forsikringer, som kan tegnes direkte til din bil.
For fuldstændige vilkår og undtagelser – kontakt din bilforhandler eller AutoConcept, eller log ind på "Mit AutoConcept" for at se dine aftaler og vilkår.
Vores mål er, at du som kunde skal være tilfreds, men misforståelser og uklarheder kan opstå i en skadesag. Hvis du ikke er tilfreds med resultatet af din sag, klik på linket for at læse mere om, hvad du kan gøre.